کد خبر 1226846
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش مشرق سعید جلیلی در رشته توئیتی نوشت: مردم میپرسند وعده و برنامه‌های مختلفی وجود دارد اما تضمین اجرای درست آن چیست؟

بسیاری از برنامه‌ها در دولت‌های مختلف مشترک بوده است و من علل عدم اجرای درست این برنامه‌ها را نام میبرم.

تعارض منافع میان برنامه‌ها و افراد، غلبه کار نمایشی بر کار واقعی، عدم پیگیری مستمر فرامین اجرایی و مشکلات ساختار اداری کشور مانع از اجرای درست برنامه‌ها خواهد بود.

بنابراین در کنار برنامه، حتما باید اراده ایستادگی در برابر فساد، فهم درست از اولویت‌ها و بسیج دستگاه‌های اجرایی به واسطه نقش‌آفرینی و مدیریت رئیس جمهور شکل بگیرد.

ثبات جزیی از اقتصاد نیست بلکه لازمه پیشرفت همه بخش های اقتصادی است. مسئله نگران کننده این است که قاعده وجود نداشته باشد و نوسان تصمیم‌گیری به اقتصاد ضربه بزند.

گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات و نتایج آن، تصمیمات متنافض و بخشنامه های متعدد در حوزه تولید، سیاست‌های پیش‌بینی ناپذیر و مخل روند عادی امور بویژه در تجارت خارجی از جمله معارضات ثبات اقتصادی در هشت سال

گذشته بود. برنامه ایجاد اشتغال و برنامه ارزآوری دولت بر مبنای وزارتخانه ها  و در زمینه‌های مختلف صورت خواهد گرفت. مطابق برنامه، در چهار بخش معدن، کشاورزی، نفت و گاز و برق، ۷۴ میلیارد دلار طی چهار سال به دست خواهد آمد. 

نظر جلیلی درباره علت عدم اجرای برنامه روسای جمهور

نظر جلیلی درباره علت عدم اجرای برنامه روسای جمهور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس